Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani recesija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) . Obravnavajo delovanje strani superkupon.si – Recesija d.o.o., med ponudniki storitev (naročniki), registriranimi uporabniki in kupci kuponov.
Domena superkupon.si je v lasti podjetja Recesija d.o.o., ki je oglaševalec in posrednik pri prodaji storitev ter izdelkov s akcijskimi popusti.
- superkupon.si
je spletna stran, na kateri je objavljena vsak dan nova ponudba znižana za določen popust, vsaka ponudba traja omejeno število dni in se lahko tudi podaljša. Kupcem kuponov poskušamo ponuditi čim boljše ponudbe storitev in proizvodov, ponudnikom pa pomoč pri prodaji ter promocijo in predstavitev njihove dejavnosti.
- Ponudba
Vsaka ponudba je na voljo uporabniku za nakup najmanj 24ur. Uporabnik po nakupu prejme kupon, katerega unovči pri ponudniku storitve. Kupon je uporabniku poslan v uporabniški profil in preko elektronske pošte. Recesija d.o.o. dnevno ponudbo pripravi po naročilu ponudnika storitev in glede na podatke, posredovane s strani ponudnika storitev. Recesija d.o.o. pri prodaji zagotavlja verodostojnost podatkov dogovorjenih s ponudnikom blaga ali storitve ter jasen prikaz možnosti nakupa ponudbe. Zaradi specifičnosti ali težavnosti prikaza določenih storitev, objavljenih kot ponudbe na spletni strani www.superkupon.si, so lahko fotografije ali slike, objavljene v okviru dnevnih ponudb simbolične in ne prikazujejo nujno natančnih lastnosti storitve ali blaga. Fotografije ali slike dnevne ponudbe lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago. Slike lahko priskrbi Recesija d.o.o. preko lastnih virov ali uporabi avtorska gradiva ponudnika storitve. Pogoji koriščenja kupona so zavedeni v rubriki Podrobnosti o ponudbi. Z nakupom kupona kupec soglaša s Podrobnostmi o ponudbi in se z njimi strinja. Kupec kupona je dolžan po nakupu kupona Podrobnosti o ponudbi upoštevati.
- Načini plačila
Vsa plačila so varna, vendar vedno ne glede na izbiro načina plačila, poskrbite in preverite, da so vaši podatki pravilni, da bo nakup in koriščenje kuponov potekalo brez zapletov.
Lahko izberete plačilo preko Monete, prednost plačevanja z Moneto je, da so kuponi aktivni takoj. Uporabnika Monete plačljiva stran samodejno preusmeri na stran Monete. Nakup na spletnih mestih z oznako Moneta uporabnik opravi v treh korakih. Dodaten strošek na vrednost nakupa znaša 3%. Dodatne informacije si lahko preberete na Mobitelovi domači strani.
Lahko izberete plačilo po položnici UPN (univerzalni plačilni nalog) ali s kreditno kartico:
S KREDITNO KARTICO: (Activa, Mastercard, Diners, American Express, Visa In Visa Electron) : Pri koraku plačila izberete Nakup s kreditno kartico. Vnesete zahtevane podatke in po elektronski pošti ali v vaš registriran profil vam pošljemo e-kupon, katerega lahko pri ponudniku storitev unovčite 1 dan po nakupu. Z navadno bančno kartico lahko plačate le, če imate s svojo banko sklenjeno pogodbo za plačavenje preko interneta.
S PLAČILNIM NALOGOM: Pri koraku plačila izberite možnost Nakup preko položnice UPN (univerzalni plačilni nalog). Vnesete zahtevane podatke in po elektronski pošti ali v vaš profil vam bomo poslali podatke za plačilo. Plačilo lahko izvedete tudi z vašim spletnim bančništvom ( Klik NLB, SKB net itd.), ali pa si podatke o plačilu prepišete v položnico, ki jo plačate na banki ali pošti. Kupon se aktivira šele, ko prejmemo plačilo, kar pomeni en delovni dan po plačilu, če je plačilo opravljeno preko elektronske banke do 15. ure, ali dva delovna dneva, če je plačilo opravljeno preko pošte.
Možnost plačilo preko PAYPALA, kjer vas pri izbiri plačila avtomatsko preusmeri na stran paypal, kjer opravite nakup in takoj prejmete kupljen kupon. Dodaten strošek na vrednost nakupa znaša 3%.
Če imate težave s plačilom se lahko obrnete tudi na nas, po elektronski pošti na info@superkupon.si
- Cene
Vsaka cena ponudbe je določena s pisno pogodbo ponudnika storitve. V cenah je vključen DDV. Cene veljajo za posamezne ponudbe za čas trajanja na spletni strani. Po izteku ponudbe, ta postane neveljavna in nakupa ni mogoče več opraviti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila iz točke 3, v skladu z navedenimi pogoji.
- Postopek nakupa
Ob registraciji vsak obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Za vsak nakup je potrebna registracija uporabnika, ki zagotavlja varnost uporabniku.
Uporabnik s klikom na ˝Kupi kupon˝ prične postopek nakupa in izbere željen način plačila. V drugem koraku nakupa potrošnik vpisuje svoje osebne podatke, spreminja število naročenih kuponov za blago ali storitve ter izbere način plačila. Postopek zaključi z nedvoumno izraženim klikom na gumb Zaključi nakup. V primeru uspešnega nakupa uporabnik prejme kupon, ki ga unovči pri ponudniku storitve v danem določenem časovnem roku. Kupon je uporabniku posredovan v elektronski obliki preko elektronske pošte in v uporabniški profil. Kupon velja kot dokazilo o uspešno opravljenem nakupu. Uporabnik oziroma kupec jamči za istovetnost in pravilnost svojih podatkov. Vse ostale zlonamere so kaznive.
- Unovčitev kupona
Kupci kuponov lahko pričnejo unovčevati kupone en dan po nakupu.
Ponudniku storitev posredujemo elektronski seznam šifer plačanih kuponov, s pomočjo katerega vodi evidenco kuponov. Šifra na kuponu je dokaz, da je kupon bil naročen in plačan.
- Nakup darilnega bona
Kupon lahko uporabnik podari tretji osebi, v kolikor pred nakupom v polje uporabnik kupona navede ime in priimek osebe, kateri želi kupon podariti. Kupon lahko uporabnik osebi posreduje po elektronski pošti ali ga natisne.
- Vračilo kupljenega blaga
V primeru, da s kupljenim izdelkom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni in želite odstopiti od pogodbe, lahko izdelek vrnete v 14 dneh od datuma prevzema. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki vas bremeni v tem primeru, je neposreden strošek vračila blaga. Če odstopite od pogodbe, smo vam dolžni v najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporocila o odstopu od pogodbe povrniti vsa opravljena plačila.
Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, uporabljano mora biti zgolj poskusno in v skladu z navodili ter zapakirano v originalno embalažo.
- Odstop od pogodbe
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov ima Uporabnik pravico odstopiti od sklenjene pogodbe – nakupa Kupona.
Uporabnik ima pravico, da v štirinajstih dneh odstopi od pogodbe – nakupa Kupona, ne da bi za to bilo potrebno Uporabniku navajati kakršnekoli razloge. V takšnem primeru bodo Uporabniku vrnjena vsa plačila za Kupon, glede katerega je Uporabnik odstopil od pogodbe.
Če se Kupon nanaša na blago, teče rok za odstop od pogodbe skladno s to točko od datuma prejema blaga dalje.
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga ponudnik ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Po določbi b 43. člena ZVPot potrošnik obvestilo o odstopu predloži ponudniku z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. To izjavo se pošlje na mail info@superkupon.si
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe in izpolnjevanju pogojev iz tega odstavka (nepoškodovanost blaga…) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pri opravljanju storitev rok za odstop od pogodbe teče z dnem sklenitve pogodbe.
Če je Uporabnik storitev že koristil, je dolžan povrniti Upravljalcu vrednost koriščene storitve, ki je enaka nakupni vrednosti Kupona.
- Stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
-vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku na mail info@superkupon.si in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
- Varnost kupovanja s plačilnimi karticami
Nakup s plačilno kartico je varen. Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami skrbi Banka Koper d.d.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah in podatki o plačilnih karticah se ne shranjujejo na strežnik. Vedno morate preverite pravilnost svojih podatkov, da bo nakup potekal brez zapletov.
- Varstvo otrok in mladostnikov do 18 let ter zlorabe kreditnih kartic
Recesija d.o.o., brez dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sprejema plačil ali osebnih podatkov mladoletnih oseb ali fizičnih oseb, za katere obstaja sum, da so mladoletne prav tako ne ponuja dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za mladoletne osebe.
Če Recesija d.o.o., ni mogel v času nakupa preveriti identitete uporabnika in je to bila mladoletna oseba s plačilno kartico od staršev ali skrbnikov, Recesija d.o.o., za posledice ne odgovarja in ni dolžan povrniti plačanega zneska. Za ravnanje s plačilno kartico je odgovoren izključno imetnik kartice.
- Varovanje osebnih podatkov
Recesija d.o.o., se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabnikov hranil in varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih uporabljal izključno za lastne potrebe, izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, kuponov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki v okviru svojih blagovnih znamk.
Uporabnik se strinja, da lahko Recesija d.o.o., njegove osebne podatke uporablja za potrebe komuniciranja, naročanja ali informiranja o blagovni znamki superkupon.si, kakor tudi za vse ostale blagovne znamke, s katerimi se bo ukvarjal v prihodnosti. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Ime in priimek ter šifra kupona bo posredovana zgolj ponudniku storitve, za namen identifikacije kupca storitve.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
- Prejemanje enovic
S kreiranjem profila na spletni strani www.superkupon.si uporabnik izrecno soglaša, da bo dnevno na elektronski naslov, naveden v profilu, prejemal ponudbe za nakup kuponov. V primeru, da e-novic ne želite prejemati se lahko sami avtomatsko odjavite s klikom na povezavo odjava od enovic, ki je v vsakem prejetem sporočilu, kjer je tudi opisan postopek odjave od enovic, v primeru težav pa lahko pišete na info@superkupon.si
- Piškotki
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletno mesto, ki ga obiščete, pošlje brskalniku. Spletno mesto si lahko z njim zapomni podatke o vašem obisku, na primer izbrani jezik in druge nastavitve. Tako je lahko vaš naslednji obisk istega mesta bolj uporaben in lažji. Piškotki imajo pomembno vlogo. Uporaba spleta bi bila brez njih znatno manj prijetna. Njihovo shranjevanje lahko nadzirate z vsakim sodobnim brskalnikom. Shranjevanje piškotkov lahko uporabnik po želji omeji ali onemogoči.
Shranjevanje vsebine piškotkov je v interesu uporabnikov, ker lažje dostopa do vsebin, ki so v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je več. Najpomembnejši je shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.
Za normalno delovanje spletne strani www.superkupon.si uporabljamo lastne piškotke __utma, __utmb, __utmc, __utmz, confirmSubscribe, frontend ter showCookie. Ostali piškotki pa so povezani z delovanjem drugih strani kot je napr. Facebook in so brez našega nadzora.
- Komunikacija z uporabniki
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– vsa oglasna sporočila bodo jasno razvidna prav tako pošiljatelj le teh,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– registriran uporabnik se strinja, da ga lahko ponudnik dnevno obvešča o ponudbi preko elektronskih sporočil, kjer bodo objavljene redne dnevne ponudbe,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo pošiljatelj upošteval
- Dostopnost podatkov
Recesija d.o.o., se zavezuje, da bo kupcem kuponov zagotovil informacije ponudnikov storitev:
– ime in sedež podjetja ponudnika ter kontaktne podatke,
– podrobnen opis storitev oz. blaga,
– pogoje dostave artiklov ali način, kraj ter rok prevzema blaga,
– možnosti načina plačila,
– čas trajanja ponudbe oz. veljavnost ponudbe
- Vprašanja uporabnikov v zvezi s ponudbami
Uporabniki, lahko svoja vprašanja v zvezi s ponudbo naslovijo v okviru posamezne ponudbe. Recesija d.o.o, si pridržuje pravico odločitve, ali bo vprašanja ali komentarje objavil ali izbrisal. Sporočila ali vprašanja bo izbrisal, v kolikor so žaljive narave, nespodobna ali kršijo etična ali moralna načela. Izbrisana bodo objavljena mnenja oziroma prispevki, ki so žaljivi.
Vsa vprašanja in mnenja lahko uporabniki pošljejo na elektronsko pošto info@superkupon.si
- Pritožbe in spori
Recesija d.o.o., spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe uporabnikov v zvezi s ponudbami bomo obravnavali na kontaktnem mailu info@superkupon.si ali na ostale kontaktne podatke, vsak delovnik med 9. in 16. uro. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Recesija d.o.o., se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Recesija d.o.o., prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Posebnega izvensodnega izvajalca reševanja potrošniških sporov nimamo.
Vse morebitne reklamacije rešujeta izključno uporabnik – kupec kupona in ponudnik storitve v zakonsko določenem reklamacijskem roku.
Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
- Odveza odgovornosti
Recesija d.o.o. pri nekaterih ponudbah ni lastnik storitev ali blaga, ki ga oglašuje na spletni strani, zato tudi ne more biti odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve ali blaga, kakor tudi ne za drugo škodo, nepravilnosti ali pomankljivosti, ki lahko nastanejo med uporabo storitev ali blaga, ki so bili del promocijske ponudbe drugih ponudnikov. Za te odgovarja izključno ponudnik, ki je lastnik posamezne storitve ali blaga. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od naročila kupona sporoči Recesija d.o.o., odstop od pogodbe po 43. č Členu ZVPot.
Recesija d.o.o., ne prevzema nikakršne odgovornosti za nedelovanje spletne strani www.superkupon.si, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo spletne strani.
Nazadnje spremenjeno februar 2019